Loading...

Ανακοίνωση Νο 5 - Συνάντηση εκπροσώπων της Δ.Α.Δ. & του Συλλόγου μας

 

Αριθμ.Πρωτοκ.:8268

Θεσσαλονίκη, 6 Φεβρουαρίου 2025

Συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού και του Συλλόγου μας

Συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου συνάντηση μεταξύ του Συλλόγου μας και εκπροσώπων της Διοίκησης της Τράπεζας. Μετά από τις σχετικές ενημερώσεις, τέθηκαν από την πλευρά μας μια σειρά ζητημάτων που απασχολούν έντονα την καθημερινότητα των συναδέλφων και επιβάλλεται η άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπισή τους. Συγκεκριμένα: 

 

A - Προβλήματα Λειτουργίας Καταστημάτων και Μονάδων - Ελλιπής Στελέχωση

Οι συνεχείς, άκριτες και χωρίς συγκεκριμένο σχεδιασμό αποχωρήσεις εργαζομένων μέσω των προγραμμάτων εθελούσιας και subbatical, έχουν οδηγήσει σε μία αδιέξοδη κατάσταση καταστήματα και μονάδες Διοίκησης. Η εξάντληση των συναδέλφων είναι πλέον καθημερινή ενώ η λογική της επίτευξης ανέφικτων στόχων που όχι μόνο παραμένουν αλλά συνεχώς αυξάνονται έχει δημιουργήσει ένα ασφυκτικό περιβάλλον λειτουργίας.

Το γεγονός απαιτεί άμεση αντιμετώπιση, η οποία δεν μπορεί να είναι άλλη από την άμεση κάλυψη των εργασιακών αναγκών. Επαναφέραμε την πρότασή μας ότι αυτό μπορεί να επιτευχθεί σε πρώτη φάση γρήγορα με την επαναπασχόληση στην Τράπεζα (είτε σε καταστήματα είτε σε υπηρεσίες) έμπειρων συναδέλφων που το επιθυμούν και που απομακρύνθηκαν τα τελευταία χρόνια με τις διάφορες αποσχίσεις. 

Δυστυχώς αντιμετωπίσαμε την αρνητική στάση της Διοίκησης, η οποία δήλωσε ότι θα επιλύσει το πρόβλημα με νέες προσλήψεις που σήμερα πραγματοποιούνται με ρυθμό περίπου δέκα το μήνα. Είναι πραγματικά απορίας άξιο πως με αυτά τα δεδομένα, μιλώντας μάλιστα για ανθρώπους με μηδενική τραπεζική εμπειρία που χρειάζονται εκπαίδευση, μπορεί να επιτευχθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα η τόσο αναγκαία αποσυμπίεση που επιβάλλεται πλέον από την απάνθρωπη εργασιακή λειτουργία.

 

Β - Σπίτι μου 2 και Αναβαθμίζω το Σπίτι μου

Θέσαμε την αναγκαιότητα πρόσθετης επιβράβευσης - πέραν του καθιερωμένου bonus επίτευξης στόχων - των συναδέλφων των καταστημάτων και των εγκριτικών κέντρων που αυτή την περίοδο και για όσο διαρκεί το πρόγραμμα Σπίτι μου 2, υπερβάλλουν εαυτόν για την εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών. Οι εκπρόσωποι της Διοίκησης επιφυλάχθηκαν για την εξέταση του ζητήματος το αμέσως προσεχές διάστημα.

Γ - Αναφορές Whistleblowing

Έχει παρατηρηθεί ότι σε αρκετές περιπτώσεις, μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα από τη στιγμή υποβολής μιας αναφοράς με τη διαδικασία whistleblowing μέχρι την εμφάνιση αντιπροσώπου της Δ.Α.Δ. που θα διερευνήσει το περιστατικό στο κατάστημα ή στην υπηρεσιακή μονάδα.

Μια τέτοιου μεγέθους καθυστέρηση έχει ως συνέπεια να συντηρεί την όποια δυσαρέσκεια στο χώρο εργασίας και επί της ουσίας να ακυρώνει την όλη διαδικασία.  Πιστεύουμε και επισημάναμε ότι σε θέματα που επιφέρουν ενεργοποίηση της διαδικασίας whistleblowing,  ο χρόνος ανταπόκρισης πρέπει να είναι ιδιαίτερα σύντομος ώστε η λύση να δίνεται άμεσα. 

Από την πλευρά της Διοίκησης έγινε αναφορά στις κινήσεις που γίνονται ώστε να αντιμετωπίζονται τα εν λόγω περιστατικά. Το ιδιαίτερα σοβαρό και ευαίσθητο αυτό ζήτημα θα το παρακολουθούμε συνεχώς και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε.

Η προσπάθεια για την επίλυση των προβλημάτων των συναδέλφων ήταν και είναι συνεχής και επίπονη. Με το Σύλλογό μας συνεχίζουμε σταθερά στο πλευρό των εργαζομένων για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας.

 

Για το Δ.Σ. του Συλλόγου

Ο Πρόεδρος                       Η Γ. Γραμματέας

 Μάκης Τσιμρόγλου              Ευθυμία Γκόγκα

Facebook Twitter Google+ Pinterest

Newsletter